Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

864. Sal z choinką na Boże Narodzenie 2017

Jakby mogło być inaczej.. Ja i moje hafciarskie ADHD nie umiemy usiedzieć spokojnie.
A wszystko przez poszukiwania wzorów na kartki świąteczne. Szukałam i trafiłam na cudną choinkę projektu Veronique Enginger z jej książki La magie de Noël. Sami zobaczcie, jaka cudna:


I tak sobie wymyślam, że może zaproszę Was do wspólnego wyszywania.Wzór nie jest duży - 140 na 100, ale oczywiście nie jest to zupełne zapełnienie obszaru haftu.
Ogłaszam więc



Oto zasady:
1. Zgłaszamy się poprzez żabola (linkując blog) do 31 października. 
2. Jednocześnie piszemy do mnie emaila - wiadomo po co.
3. Wg zgłoszeń na emaila po 1 listopada przekażę Wam wzór.
4. Postępami chwalimy się w dogodnym dla nas terminie.
5. Osoby, które 5 grudnia pod moim postem z gotowym haftem podlinkują swoje drzewko wezmą udział w losowaniu upominku - będzie to akurat 6 grudnia więc w Mikołajki. Oj lubię rozdawać prezenty :) Ciekawe czy kiedyś ktoś mnie tak obdaruje, jak ja moich czytelników :P 
6. Na blogu uczestnicy zabawy umieszczają powyższy banerek.  

ps. Jeśli ktoś nie ma bloga a chciałby się bawić - proszę o kontakt na emaila. 
ps. 2 strony na fb można linkować przez żabę
ps.3 email wysyłamy przez formularz kontaktowy na blogu - działa :)




30 komentarzy :

  1. Jak tylko zobaczyłam Twój wpis o kolejnym świątecznym wyszywaniu, to już wtedy wiedziałam, że będzie po mnie ;) Masz niesamowity talent do wybierania wzorów, którym nie można się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, kusisz Kasiu, muszę to przemyśleć, ale wzór jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór ;) bardzo kusi niestety nie wiem czy wyrbie się z kolejną praca ;)
    Musze to jeszcze przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wygląda ta choinka:) Wzorek jest piękny, więc i ja się skuszę na zabawę. Mam nadzieję, że podołam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór fantastyczny,śliczny porostu Kasiu... ale nie ja się nie zapiszę, już kiedyś się zapisałam na choinkowy SAL, skusiłam się, bo choinka była śliczna, ale nawet go nie zaczęłam i głupio potem jakoś, nie dam rady, ale chętnie będę podglądała i podziwiała Wasze postępy i powodzenia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarownica- po prostu:) Innej choinki bym nie robiła, ale ciasteczkową owszem:) Obym tylko podołała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba zwariowałam, ale będę bawiła się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzor😍ż chęcią wezmę udział
    ek19.kh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz jak skutecznie kusić ;) Nie trzeba mnie długo namawiać, tym bardziej że uwielbiam wzory Veronique :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne drzewko, ale ja niestety w tym roku nie dałabym rady, więc będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorek od dawna jest na mojej liście must have, więc skoro jest szansa na doping, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham hafty krzyżykowe, chociaż sama nie wyszywam. Ten jest cudowny. Będę uważnie podglądała efekty prac.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały wzór! bardzo mi się podoba i chętnie wzięłabym udział w zabawie, ale nie wiem, czy z czasem wyrobię się :(

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamma mia... jakie cudo... wiem, że nie mam czasu. Wiem, że nie powinnam... wiem, że...

    Dobra, zgłaszam się!

    (chyba jestem nienormalna...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super wzór!! Zapisuję się bez zastanowienia. Już piszę maila

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku u mnie choinka będzie właśnie w formie obrazu haftowanego i jakże się ucieszyłam z salu i wybranego wzoru. Dołączam z entuzjazmem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wzór, ale tylko kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny wzór wybrałaś! Z przyjemnością dołączam do zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta choinka już jakiś czas za mną chodzi, więc się zgłaszam :) Mam nadzieję, że zdążę

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzorek jest przecudny ale z góry wiem, że nie dałabym rady:( więc będę tylko podpatrywać Wasze postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna jest ta choineczka i zabawa strasznie kusząca, ale tym razem muszę odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały wzorek wybrałaś. Aż żal mi, że nie mam jak się zapisać, żeby się wyrobić, czy w ogóle zabrać za pracę. Cudowne choinki powstaną! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna choinka - nie ma co się zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna choinka! Nie da się przejść obojętnie obok niej =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzór jest cudny, jednak w moim wypadku zwyciężył rozsądek. Dla mnie to troszkę mało czasu. Za bardzo jestem obciążona innymi zabawami na blogach.
    Ach, jak szkoda !

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzień dobry. W świecie haftu jestem zasadniczo nowa, ale mam ochotę wziąć udział w jakiejś zabawie. Myślę, że wspólne tworzenie jest całkiem ciekawe i mobilizujące. Zatem przejdę do wypełniana punktów zasad wzięcia udziału. Ale już przy drugim punkcie mam problem - o co chodzi, że linkujemy przez Żabola? Poproszę o pomoc :) A banerek zaraz umieszczę na blogu. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam banerek na swojego bloga https://robotkiklaudii.blogspot.de/ oraz wpis dotyczący Twojej zabawy. E-mail przez formularz kontaktowy też wysłałam. Pozostał punkt 1, którego do końca nie rozumię :(

      Usuń
    2. Znalzłam żabolka😊znów coś nowego dla mnie😊

      Usuń
  27. Choineczka jest przepiękna. Do dziś się wahałam, ale nie mogłam się jej oprzeć. Postaram się zdążyć ją wyszyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka