Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

666. UFOK-owy rok 2

Mimo iż w tym roku usilnie walczyłam z UFOK-ami to i tak nie pokonałam wszystkich a i kilka wyprodukowałam. Dlatego też uległam prośbom czytelniczek i będę kontynuować zabawę z UFOK-ami. 
Zapraszam więc na UFOK-owy rok 2 z krzyżykowym szalenstwem. 
Mam nadzieję, że znajdą się chętni. 
Zmieniam jednak trochę zasady zabawy, bo w poprzedniej do końca wytrwało kilka osób i niektóre załapały się na podwójne nagrody. :) 
Dlatego też w następnym roku nagroda będzie tylko na koniec roku, ale wylosowana spośród osób, które podlinkują przynajmniej 10 z 12 moich postów podsumowujących.
Ale po kolei.
1. Zapisy do zabawy będą w styczniu, kiedy każdy z chętnych do walki z UFOK-ami poproszony zostanie o napisanie posta o posiadanych UFOK-ach.
2.  Post ten linkujemy pod moim postem z UFOK-ami pozostającymi do dokończenia. W ten sposób stajemy się uczestnikami zabawy.
3. Na blogu wieszamy banerek informujący o zabawie. Można to zrobić od razu, żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o zabawie. 
3. Raz w miesiącu - na początku będę publikować post podsumowujący moją walkę z UFOK-ami w minionym miesiącu. Pod tym postem będzie włączone linkowanie postępów uczestników. 
4. Osoby, które podlinkują przynajmniej 10 razy swoje postępy wezmą udział w losowaniu nagrody. Jeśli ktoś nie ma tylu UFOK-ów to proszony jest o takie rozłożenie walki, albo przynajmniej postów, żeby móc podlinkować pod moimi postami. 
5. Oczywiście walką z UFOK-ami można chwalić się na bieżąco. Ważne żeby raz w miesiącu napisać post podsumowujący. 

Przypominam UFOK to praca, której z różnych przyczyn nie skończyliśmy. Nie ma tutaj znaczenia czy pokazywaliśmy te UFOKi na blogu czy nie. Sama wyprodukowałam kilka, których nie pokazałam. 

I banerek:


I jeszcze jedna uwaga techniczna. Zabawa dojdzie do skutku, jeśli udział w niej zadeklaruje przynajmniej 10 osób. Więc warto ją rozreklamować jeśli chcecie się bawić. 

23 komentarze :

  1. Chyba nie mam większego wyboru i muszę się zdeklarować. UFOki wyłażą mi z każdego kąta a jeszcze mam ochotę ze dwa napocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :)
    Mnie się w mijającym roku udało pozbyć ufoków :) Dzięki zabawie u Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie, tylko mam jedno pytanie. Posiadam w sumie tylko jeden UKOk, który i tak wiem że w przyszłym roku go nie skończę (będzie długi na ok 2 metry). Mimo to chciałabym wziąć udział w zabawie, żeby mieć motywację i co miesiąc stawiać nowe krzyżyki w obrazie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie znowu będzie kibicować Wam w walce z UFOKami, która najczęściej jest nierówna :)
    Sama nie posiadam UFOKów, ale Wam mocno będę dopingować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj..powszechnie wiadomo, że UFOK-ów u mnie pod dostatkiem, więc ja bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chętnie będę kontynuowała zabawę już nie wiele mi zostało i chciałabym się z tym uporać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka ufok'ów ale nie pokazuję niedokończonych prac na blogu, nie mam więc szans na spełnienie warunków zabawy. Będę się za to przyglądać Waszym zmaganiom, które-mam nadzieję-zmobilizują mnie do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie powalczę z UFO-kami i w przyszłym roku. Z efektów tegorocznych jestem zadowolona ponieważ ukończyłam trzy hafty. Obiecuję też systematycznie linkować swoje postępy;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!!! Muszę wreszcie dokończyć te ufoki ;) Banerek później zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ufoki lataja niczym jak w Roswell :) Biore udzial w zabawie!!! Obowiazkowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu w tym roku i ja sie skusze bo moja szuflada robotkowa peka w szwach! A do takiej walki mobilizacja jest bardzo potrzebna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w kolejnej edycji zabawy. Zostało mi jeszcze kilka niedokończonych prac, kilka przybyło w tym roku, więc na pewno będę się bawić dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ostatni UFOK w robocie ale coś czuję,że przejdzie na następny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ufoki nadal głęboko zakopane, więc raczej sie kwalifikuję:) Zaczynamy znowu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj idealna zabawa da mnie! Już sobie obiecywałam: żadnych nowych, a tu wciąż coś fajnego się pojawia :) Chętna jestem!!!! Po FB ufokach udało mi się coś skończyć, więc liczę, ze i tym razem wykończę moje pudełkowe obiekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w walce z UFOK-ami. Ja niestety nie posiadam UFOKów ale Wam będę z całego serca kibicować :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha, ja mam dwa UFOki, chyba, że rzutem na taśmę zacznę dzisiaj jedną pracę i ona do jutra nie będzie skończona :D Czekam na publikację zasad, jak będę pasować, to się zapiszę, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaa! Właśnie mnie oświeciło, że mam trzy. To jak zasady będą takie same, to się piszę, nawet bez kombinowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie UFO-ków nie brakuje. W tym roku postanowiłam chociaż z kilkoma się rozprawić ;).
    Piszę się więc chętnie na tę zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam jeden UFO-k, z którym walczę już ponad 11 lat! Czas najwyższy wysadzić go w kosmos, a więc przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam, banerek już wisi u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabawa w sam raz dla mnie ;D Ufoków Ci u mnie dostatek!

    OdpowiedzUsuń
  23. http://anja-mojepasje.blogspot.com/2017/01/tegoroczne-marzenia-hafciarskie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka